1395/2/11 شنبه

§         توجه ویژه: در طی مراحل تکمیل فرم از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

§         توجه ویژهدر صورتی که در طی مراحل تکمیل فرم در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.

§         توجه ویژهفرم شما زمانی بدرستی تکمیل گردیده که پس از درج اطلاعات در هر مرحله ،  اطلاعات تکمیل شده بصورت  جدولی نمایش داده شود در غیر اینصورت اطلاعات شما ثبت نگردیده است.

§         توجه ویژه: شما میتوانید در هر بخش به تعداد دلخواه اطلاعات خود را وارد نمایید. پس از ثبت اطلاعات هر بخش به تفکیک سال ، با زدن دکمه "ثبت/ افزودن اطلاعات" میتوانید اقدام به وارد نمودن اطلاعات جدید نمایید.

§         توجه ویژهپس از ثبت نهایی اطلاعات قادر به حذف و یا ویرایش آن نمیباشید.

§         توجه ویژه: پس از ثبت اطلاعات هربخش و نمایش جدولی آن، شما می توانید در صورت تمایل  از طریق جدول آنرا ویرایش و یا حذف نمایید.


§         راهنمای تکمیل فرم: برای درج اطلاعات هرسال بصورت جداگانه اقدام نمایید. بدین طریق که در هر بخش ابتدا سال مربوطه را انتخاب نمایید و پس از بارگزاری فایل های مربوطه دکمه ثبت را بزنید.

عملکرد بخش ورزشی دانشگاه پیام نور
توضیحات

1395/2/12 یکشنبه
  توجه : پیش از رفتن به صفحه بعد از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل نمایید. تازمانیکه اطلاعات وارد شده هربخش بصورت جدولی نمایش داده نشده باشد ، اطلاعات شما ثبت نگردیده است.